ОБЯВЛЕНИЕ
Община Котел на основание чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда и Заповед № РД-13-687/24.11.2021г. на Кмета на Община Котел
ОБЯВЯВА
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР” НА ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА СТАРИ ХОРА ПРИ СЛЕДНИТЕ УСЛОВИЯ:
Място на работа – Дневен център за стари хора, град Котел
- Характер на работа – Ръководи, координира и контролира дейността на Дневния център за стари хора за постигане на целите по предоставяне на качествена грижа за възрастните хора в съответствие с действащата нормативна уредба. Контролира воденето на задължителната документация по предоставяните услуги. Назначава персонала на ДЦСХ. Изготвя необходимите процедури и правилници за организиране работата в ДЦСХ. Следи за възникнали нови потребности у потребителите и развива и разширява дейността на ДЦСХ според нуждите.
- Трудов договор на четири часов работен ден.
І. Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
- Да са пълнолетни български граждани;
- Да не са лишавани по съответния ред от правото да заемат обявената длъжност;
- Да не са поставяни под пълно или ограничено запрещение;
- Да са физически и психически пригодни за изпълнение на длъжността;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен „Магистър“;
- Професионално направление: „Социални дейности”, „Педагогика” и/или „Психология“;
- Професионален опит – 5 години стаж в съответното професионално направление.
Допълнителни изисквания:
Да притежават организационни умения, задълбочено познаване и прилагане на действащото законодателство, свързано с дейността; способност да планират, организират и контролират работата си; способност да работят в екип и да ръководят екип; способност да анализират информация, да я синтезират и да представят резултатите; да познават особеностите на целевата група и техните характеристики, да имат практически опит в работата с възрастни хора.
ІІ. Начин на провеждане на конкурса:
- Конкурсът се провежда в три етапа:
a/ Допускане по документи;
б/ Писмен изпит – тест;
в/ Интервю.
- До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заеманата длъжност.
- Писменият изпит включва решаване на тестови задачи и/или казуси, свързани с прилагането на действащото законодателство, нормативната уредба, действаща в областта на социалните услуги и с функциите и отговорностите на длъжността директор на ДЦСХ.
- Оценяването на кандидатите се извършва с оценъчна карта, с оценки по пет степенна скала, от всеки член на комисията.
Комисията оценява кандидатите, участвали в интервюто, по следните критерии:
- Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативните актове /разбиране и ползване на основни нормативни актове и наредби при изпълнение на задачите в рамките на длъжността „директор” на ДЦСХ /;
- Управленска компетентност /способност за формиране на цели, пътища за тяхното постигане и окончателни резултати, способност за решаване на възникнали проблеми, за вземане на решения и за обосноваване на средства за тяхното решаване/;
- Организационна компетентност /способност за планиране и организиране на дейността и осигуряване на изпълнението на приоритетни задачи/;
- Комуникационна компетентност /умения да се отговаря конкретно, а не общо на въпросите; наличие на добър професионален изказ; умение за мотивиране и убеждаване.
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление до Кмета на Община Котел за участие в конкурса /по образец: Приложение 1/;
- Декларация, че лицето:
- е пълнолетен български гражданин;
- не е лишавано по съответния ред от правото да заема обявената длъжност;
- не е поставяно под пълно или ограничено запрещение;
- физически и психически е пригодно за изпълнение на длъжността;
- не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода.
- Професионална автобиография /европейски формат/;
- Документ за завършено образование /копие/;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка; и/или служебна книжка; и/или осигурителна книжка.
- Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата /оригинал/;
- Други документи, ако кандидатът притежава такива – за професионално-квалификационни степени, компютърна грамотност, владеене на чужд език /копия/;
Предоставените копия от документи следва да бъдат заверени от кандидата с текста „Вярно с оригинала” и подпис.
При подаването на документите на всички кандидати се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
ІV. Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично от кандидата в сградата на Дирекция „Социални и хуманитарни дейности“, ул. „Раковска” № 62, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч., в срок до 29.12.2021 г. включително.
Документи, подадени след изтичане на срока, не се регистрират.
ПРИЛОЖЕНИ ДОКУМЕНТИ: