О Б Я В А
за набиране на персонал за предоставяне на патронажна грижи в община Котел
Във връзка със създалата се извънредна ситуация, породена от риска от заразяване с вируса COVID 19 и предприемането на мерки в синхрон с разпоредбите за ограничаване движението на хора, Община Котел използва възможностите за кандидатстване по процедура BG05M9OP001-2.0.40 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3” за подпомагане на уязвимите групи от населението за доставянето на жизнено важни продукти и услуги от първа необходимост. Във връзка с това общината получи финансиране на проект за патронажна грижа, в рамките на който ще бъдат наети лица на длъжност „разносвач“ за подпомагане на нуждаещи се лица.
ОБЩИНА КОТЕЛ ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
- „Разносвач“ с код 96210007 по Национална класификация на професиите и длъжностите – на трудов договор първоначално за срок от 3 месеца. Лицата може да бъдат наети на непълен работен ден в зависимост от броя на постъпилите заявления от нуждаещи се лица в съответното населено място на община Котел, за което те кандидатстват.
Изкисвания за заемане на длъжността:
– Образование – минимум начално завършено образование;
– Медицински изисквания – физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
– Други изисквания – да притежава психическа нагласа и желание за работа като участва в цялостния процес по осигуряване на жизнено важни продукти на възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; хора с увреждания или възрастни в риск. „Възрастен в риск“ е лице, което е:
– в зависимост от грижа, поради увреждане, неподвижност или невъзможност за водене на независим и самостоятелен живот;
– в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19;
– самотен/ни родител/и с дете/ца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами.
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване;
Описание на длъжността:
- Социално – битови дейности, включващи: доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).
- Дейностите се извършват в съответствие с Изготвен график от диспечера на услугата „патронажна грижа“.
Възнаграждение за длъжността: минимална работна заплата при 8 часов работен ден.
- НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:
Конкурсът за заемане на длъжностите ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса могат да се подават всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. в деловодството на Общинска администрация гр. Котел, пл. „Възраждане” 1 в срок до 17.00 ч. на 04.05.2020 г.
Заявление за кандидатстване ще се получава в деловодството на Общинска администрация – гр. Котел или от страницата на общината в интернет. Обявата, образеца на заявление за кандидатстване и длъжностната характеристика са публикувани и на интернет страницата на Община Котел – www.kotel.bg.
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и на официалната интернет страница на Община Котел – до 1 работен ден след срока за прием на документите.
Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения свързани с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и на официалната интернет страница на Община Котел.